Meer weten?

Laat u coachen

Trainingen

Training is een cruciaal onderdeel om de gebruiker te kunnen ondersteunen in een succesvol gebruik van de FMCG365, Industry365 of Textile365 oplossing. Stel uw training op maat samen in functie van uw behoefte. Avento begeleidt uw team onbevreesd doorheen uw digitale transformatie en gaat samen met u door weer en wind voor 100% gebruikersadoptie.

Change management

Het succes van uw digitale transformatie wordt gemeten door de gedragenheid in uw organisatie. Een digitale transformatie gaat gepaard met kleine en grote veranderingen die aanleiding geven tot weerstand. Bent u hierop voorbereid? Kent u de valkuilen van een digitale transformatie? In deze interactieve training leert u aan de hand van ‘best practices’ hoe u van uw digitale transformatie een succes maakt. De training legt de nadruk op ‘stake holder management’, ‘managing scope & expectations’, transparante en proactieve communicatie, selectie van de projectteamleen en betrokkenheid van de eindgebruikers. De centrale vraag voor de eindgebruiker in dit verhaal is steeds: “What’s in it for me?”

Heeft u interesse? Laat u coachen!

Change management
CRM refreshment

CRM Refreshment

Uw organisatie breidt uit, collega’s veranderen van positie, nieuwe opportuniteiten en ‘best practices’ doen zich voor en technologie evolueert. Deze training anticipeert op deze uitdagingen en zorgt ervoor dat uw organisatie steeds op de meest efficiënte wijze CRM voor u laat werken.

Heeft u interesse? Laat u coachen!

First Line Support

Hoe organiseert u zich optimaal om directe support te bieden aan uw eindgebruikers? Hoe gaat u efficiënt om met vragen van uw eindgebruikers? Hoe zorgt u ervoor dat repetitieve vragen structureel worden opgevangen? Wat staat er best op uw lijst van ‘frequently asked questions’? wat te doen bij nieuwe medewerkes en rollen in CRM? Wat zijn de best practices in doeltreffende communicatie bij updates, upgrades en onderhoudswerken? Hoe gaat u best om met het cases-systeem van Avento-support? Hoe maakt u optimaal gebruik van uw supportcontract?

Deze vragen komen allemaal aan bod tijdens deze training!

Heeft u interesse? Laat u coachen!

Power BI

Power BI

De juiste business-data op de juiste manier gevisualiseerd, zodat u de juiste beslissingen ka nemen voor een beter Customer Engagement. Hoe zet u een doeltreffende Business Intelligence op, gebruikmaken van de future proof technologie van Microsoft? Welke data is relevant en welke bronnen dienden aangesproken te worden? Welke KPI’s selecteert en verzamelt u in de database? Hoe zet u als centrale beheerder de nodige grafieken, die door de juiste collega’s in uw organisatie geconsulteerd kunnen worden? Deze training is reeds door vele participanten als een ‘eye-opener’ ervaren. Bent u de volgende?

Heeft u interesse? Laat u coachen!

MailChimp integration

Deze training geeft u de nodige kennis en vaardigheden om op vlotte wijze MailChimp te integreren in CRM. Met deze oplossing kunt u bulk e-mails versturen op basis van uw marketinglijsten in CRM. Antwoorden kan u tracken aan de juiste CRM-contacten, leads en klanten. Verder maken we u wegwijs in de aangeleverde statistieken zoals verstuurde mails, succesvolle clicks, bounces, unsubscribes.

Heeft u interesse? Laat u coachen!

Mailchimp integration
XperiDo Document Integration

XperiDo Document Integration

XperiDo is een uitbreiding op Microsoft Dynamics CRM en is krachtiger dan de standaard Mail merge en minder complex dan de SSRS (SQL Server Reporting Services) reporting. Deze opleiding leert u hoe u op eenvoudige wijze templates kan creëren in Microsoft Dynamics CRM op basis van Microsoft Word: offertes, orders, CV’s, contracten… Tevens leert u hoe u deze templates aan de gebruikers ter beschikking kan stellen en kan automatiseren in CRM.

Heeft u interesse? Laat u coachen!