Migratie naar CRM 2015: dit zijn de onmiskenbare voordelen

Nog niet gemigreerd naar Microsoft Dynamics CRM 2015? Dan raden we u aan om zeker verder te lezen. We gaan namelijk dieper in op de voordelen van een CRM 2015, en dat zijn er heel wat. Een compleet procesgestuurde gebruikersinterface, social integratie en verbeterde mobiele mogelijkheden, … het wordt allemaal mogelijk. Ontdek hier hoe CRM 2015 een end-to-end-klantervaring mogelijk maakt en bruggen slaat tussen marketing, sales en services.

Migratie naar CRM 2015: dit zijn de onmiskenbare voordelen

Meer synergieën, betere interoperabiliteit

Staat samenwerking tussen verschillende afdelingen centraal in uw onderneming? Dan is een migratie naar CRM 2015 een instant meerwaarde. De nieuwe versie verbetert de manier waarop verkoop- en marketingmedewerkers met elkaar samenwerken en versterkt de synergiën in het verkoopproces:

  • Verbeterde businessprocessen: CRM 2015 laat u toe om ‘branching rules’ of vertakkingsregels te creëren en meerdere voorwaarden binnen dezelfde regel te combineren.
  • Geoptimaliseerde mobile sales: Voortaan kunnen gebruikers met hun mobiel toestel ook offline drafts aanmaken. Die worden meteen gesynchroniseerd vanaf de eerstvolgende internetconnectie.
  • Geïntegreerde If/Then-logica: Meervoudige businessregels zijn voortaan verleden tijd dankzij If/Then-functionaliteiten en de mogelijkheid tot And/Or-combinaties.
  • Meer zoekmogelijkheden: U kunt voortaan zoeken over meerdere ‘record types’ heen. Een search in de algemene zoekbalk volstaat.
  • Security-verbeteringen: Toegang verlenen tot rapporten op basis van hiërarchische regels? Geen probleem!
  • Outlook- en sync-verbeteringen: Synchroniseren wordt een stuk makkelijker, maar u kunt ook perfect instellen dat bepaalde data níét gedeeld mogen worden met CRM.
  • Sales product taxonomie: Producthiërarchieën, bundels creëren, … het kan allemaal.
  • SLA-verbeteringen: SLA’s kunnen voortaan gepauzeerd worden.

Maar daar blijft het niet bij. Naast bovenstaande verbeteringen voorziet CRM 2015 onder meer complexe ‘field calculations’, meer online beheermogelijkheden en hiërarchie-visualisatie.

Wat winnen uw marketeers erbij?

De marketeers binnen uw onderneming kunnen met Microsoft Dynamics CRM 2015 veel gemakkelijker gestroomlijnde campagnes opzetten. Daarnaast verhoogt CRM 2015 de segmentatiemogelijkheden door grafische e-mailediting en A/B split testing en is het voortaan mogelijk om meerdere lead scoring modellen te combineren.

CRM 2015 voor uw salesafdeling en service managers

Ook uw salesafdeling heeft baat bij CRM 2015. Zo hebben uw verkoopmedewerkers voortaan de mogelijkheid om producten te bundelen en gerelateerde producten aan te bevelen voor cross- en up-sell. Voor service managers ten slotte biedt Dynamics CRM 2015 erg flexibele Service Level Agreements en een beter inzicht in de performantie van het dienstenaanbod.

Wilt u graag alle voordelen van CRM 2015 voor uw bedrijf ontdekken? Neem dan vrijblijvend contact op.

 

Beeld via https://dynamicday.wordpress.com/